Alla inlägg den 3 november 2012

Av unlocked - 3 november 2012 17:02

Hej, jag tänkte tipsa om de bästa sidorna jag tycker är att beställa nagelsaker ifrån, (nu har jag inte testat så många iofs).

• Nagelgiganten (där köpte jag mitt startkit som jag är mycket nöjd med)

• Nagelvaruhuset (där köper jag påfyllning av tippar osv. eftersom det är billigt)

• Tradera

• Ebay


Tradera och Ebay gillar jag eftersom det är så otroligt billigt där. Speciellt ebay, för där är det EXTREMT billigt.

De senaste glitterna som jag köpte från ebay gav jag 72kr för (då INGICK frakt), och totalt fick jag 72 glitterburkar, så alltså 1kr/burk, medans man i Sverige betalar c.a 30kr/burk.


Ha en bra kväll! Kram

Av unlocked - 3 november 2012 12:57

Igår gjorde jag naglar på min pojkväns syster. Jag testade mina nya glitter, blandade flera av dem i en burk och grundade med vanligt finkornigt glitter, la sedan akrylen över.

Men det är nog bättre att blanda i genomskinlig akryl i glitterblandningen från början, för det var väldigt pilligt när flakesen åkte åt sidan, hehe.


 

Tidigare månad - Senare månad

Omröstning

Vad vill ni läsa om?
 Hur man höjer självförtroendet.
 Dina egna erfarenheter.
 Akrylnaglar
 Träning och inspiration
 Hästlivet.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Presentation

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards